Till death unites us

Deseneaza-mi. Deseneaza. Vreau….vreau ceva adevarat. Of..nu stii. De ce nu stii sa-mi desenezi inima? De ce spui ca ai talent cand tu nici nu stii sa desenezi adevarul. Inima mea in alb si negru,intr-un film mut si care se da pe utulus.

Deseneaza-mi inima..

Canta-mi atunci, daca nu stii sa desenezi. Canta-mi Romanta noului venit. Canta-mi Romanta zilelor de ieri. Canta-mi romanta policroma. Canta-mi romanta fara ecou. Romanta raspunsului mut. Canta-mi-l pe Minulescu. Nu. Nu-l canta. Mai bine canta-mi verdele proaspat de primavara, canta-mi amarul si canta-mi parfumul de lacrimioare. Canta-mi acidul de pepsi si mai vreau sa-mi canti artera aorta, ventriculele si atriile.

Canta-mi sangele..

Scrie-mi. Scrie-mi o scrisoare in care sa-mi spui ce mai faci, cum iti mai merge, daca mai mergi la scoala, daca mai mergi la gradinita, daca mai mergi la azilul de batrani sau casa de nebuni. Spune-mi daca mai ai tus la imprimanta, daca te-ai tuns.

Si nu in ultimul rand, draga alter ego, viseaza tu in locul meu. Eu ma duc sa protestez, ma duc sa uit de mine si sa-mi amintesc de ceilalti.

Lasă un răspuns

