Celui care..

Imi cad mainile pentru ca nu exista maini care sa le tina. Imi cade mintea pentru ca nu exista minte care s-o spanzure de copacii din fata blocului.

„Nu beau, nu cant si nu iubesc” bolboroseste Stanescu
„Nu cred nimic, nu sper nimic, sunt liber” imi urla Tabucchi
„Si nu rad niciodata si nu plang niciodata” imi sopteste Baudelaire in serile de vara uscata si trista

Rucsacul de atunci nu e decat o bucata de material cu bretele senile care ma mint ca-mi cara viata-n spate. Viata mea de haine si cort.

Inca o data imi dovediti ca merita sa va urasc. Tu, pentru ca te gandesti numai la tine. Tu, pentru ca imi bombani in minte intr-una. Tu, pentru ca esti prea incet. Tu, pentru ca esti prea rapid. Tu, pentru ca esti prea vesel. Tu, pentru ca esti prea trist. Tu, pentru ca esti prea sociabil si tu, pentru ca esti un sociopat. Tu, pentru simplul fapt ca esti si esti la fel ca restul. Ca mine.

Lasă un răspuns

