Romanta raspunsului mut

Vreau sa alergam dezbracati pe tavan.
Jumatate vie, jumatate de litru de lapte la mine sub pat, in bocanci
Somn usor.

Vorbeam cu rujul meu rosu ca zilele revolutiei. Potasiu de lemn si buze de mucegai. Saruta-ma atunci. Stii foarte bine ca potasiul meu iti iubeste mucegaiul.

Ma ascund printre nori pentru ca lumea la care ma uit e prea de ceara de lut amar si efemer. Si asta a fost totul in acea zi de mai in care respir o lume de august imputit.

– Ai fost vreodata in Rai?
-Nu. Tu?
-Nu..
-….
-Am auzit ca biletul pana acolo costa 29 de primaveri.
-Da? Si de unde se poate face rost de macar o primavara? Sa vad ce culoare are, din ce material e facuta.
-Paii..nu stiu..Cred ca la fabrica de facut primaveri
-Alfel nu merge?
-Nu stiu..
-Ma gandeam atunci sa-mi fac acasa o primavara sa vad daca are macar gust de bilet de mers in Rai.

totul e pe moarte pentru ca si oamenii de zapada se topesc, laptele da in foc, prieteniile se termina si nu in ultimul rand, Michael Jackson a crapat si el si asa o sa crape si Madona si bunica si eu si tu si noi toti.

Lasă un răspuns

