Dragoste in timpul liber

Azi am decis ca in lumea asta totul conteaza mai mult decat dragostea. Dragoste doar in timpul liber,dupa ce vin de la scoala,dupa ce imi fac temele,dupa ce mananc,dupa ce ies cu prietenii la o bere, dupa ce vizionez filmul meu preferat,dupa ce evoluez la wow,dupa ce ma joc cu pisica,dupa ce vin de la vreo inmormantare sau dupa ce imi trece vantul prin par.

Sunt o materialista care-si cumpara sentimentele de la magazinul de la colt. N-am bani,nu mai am sentimente noi. Doar din alea la mana a doua pe care le vand – 3 la 10 mii.

Azi ma duc sa-mi inmoi maruntisurile cu care as putea sa te am,intr-o sticla de bere. Berea ma ameteste,tu-mi dai dureri de rinichi. Adu-mi un ketonal.

Lasă un răspuns

