E gata.

Iata si ultima mea zi in camin din 2009.

2009. Trag linie si imi dau seama ca nu am facut nimic anul asta. Nu am facut nimic care sa ma umple de, nu stiu, mandrie. Am incercat sa ma port frumos fara sa falsez, dar in final, lumea-mi spune ca-s afoana.

Am iesit pe usa cu un gust amar, putin dezamagita de mine, cu gandul ca a fost ultima data. Cei din jur ma pot dezamagi de un milion de ori.Ce sentiment dubios: cand ma dezamagesc eu pe mine.

another lie moves over while white horses, they will take me away.

Imi vine sa-mi vars fiinta de ieri, fiinta aia murdara, trista si care iubea idealuri inexistente. Ieri a fost ieri si azi e azi si parca ninge.

Vine iarna, bine-mi pare, in gradina cresc ghiocei. E gata.

Lasă un răspuns

