i wish to weep but sorrow is stupid

Va rugam nu intrati nechemati. La revedere. Nedureroasa. Neconventionala. Aici astepti? Nu. Oamenii comozi stau pe canapea. Oamenii incomozi atarna spanzurati. Dumnezeule, ce monoton esti!

Sunt o lumanare peste care s-a suflat. Caruciorul imi cere bani, pleaca, nu vreau sa iti dau! Mai demult l-am cunoscut pe Hegel si n-a fost nimic spectaculos. Chip cioplit, ca restul lumii.

Eu nu am experienta ta reala, doar impresii. Impresii peste impresii peste impresii peste culori peste forme peste impresii peste gusturi peste impresii de stari care-ti apartin. Nu, nu-mi apartii. Iti apartii, imi apartin.

Newton este teologul al carui dumnezeu a cazut din pom.

Intr-o zi am decis ca este timpul sa ma sinucid asa ca am imbatranit.

Lasă un răspuns

