i am the girl in the merry green land

Paharul meu nu are jumatati goale. Paharul meu e plin. E plin de apa chioara. Ma numesc Tristete. Ma plimb pe role cu viteza tristetii vehemente, ca-n cantec. Ma plimb prin cel mai trist parc, in cele mai triste haine, cu cea mai trista prinzatoare de par.

Port inca doliu. Sunt preot, sunt bocitoare, sunt groapa si sunt mort.
Ma asortez cu tristetea pentru ca tot ce e verde mucegait se asorteaza cu tot ce e negru vinetiu.

Si nu astept. Nu te astept pentru ca e ca si cum as astepta ca bunicul sa invie. Nici macar Isus n-a inviat. Pe el l-au mancat ciorile si asa s-a inaltat la ceruri.

 

Viata-i delicioasa cand ma cuprinde frica de mine. Sa ma caut si sa nu ma gasesc. Asta vreau. Despre asta sufar, despre asta respir si despre asta rancezesc. Nu-mi trebuie concluzii, ci finaluri deschise.

mirosul meu preferat? mirosul doliului la rasarit.

Lasă un răspuns

